Grand Vitara XL7 sai

Tõnu Tramm 02. november 2001, 00:00

Suzuki Grand Vitara XL7 sai oma esindusmudeli, millel lisaks seni müüdud variantidele on oluliselt rikkam baasvarustus. Sinna kuuluvad puitdekoor, topeltkonditsioneer ehk eraldi juhtpaneeli ja õhusuunajatega konditsioneer teisele ja kolmandale istmereale, püsikiiruse hoidja, katuseluuk, nahksisu ja tagaspoiler. Limitedi alghinnaks on 409 900 krooni, ehk täpselt sama palju kui tavalise XL7 konditsioneeri ja automaatkäigukastiga variandil. Kui lisada Limitedile ka automaatkäigukast, siis on baashinnaks 435 900 krooni. Selle raha eest on lisaks eeltoodule varustuses elektrilised aknatõstukid, soojendusega elektrilised küljepeeglid, käetoed ees ja taga, valuveljed jne.

Mootor on kõigil XL7-tel ühine, 2,7-liitrine V6, millel võimsust 173 hj. Proovisõidul on automaatkäigukastiga XL7 Limited pea sama ergas kui manuaalkäigukastiga variant. Automaatkäigukastil on kangiga fikseeritavad 2. ja 1. aste, möödasõitudel ja käiguga pidurdamiseks piisab kolmandasse astmesse lülitamiseks vajutada over drive-nuppu, nagu enamlevinud automaatkäigukastidel ikka. Lisaks on ka eraldi nupp, millega saab valida kas normaalse või sportlikuma tööre?iimi vahel, kuid 173hj mootor on piisavalt võimas, et üldjuhul ei ole viimast eriti tarvis.

Kütusekulu osas on automaatne käiguvahetus mõistagi pisut janusem, kuid vahe manuaalkäigukastiga pole siiski suur ? keskmiselt veidi üle liitri 100 km kohta. Teisisõnu, kui manuaalkäigukastiga auto keskmine kütusekulu on 10,8 liitrit, siis automaatkäigukastiga autol 12 liitrit 100 km kohta. Maanteesõidul on erinevus vaid 0,9 liitrit. Tippkiirust arendab 4astmelise automaatkäigukastiga XL7 170 km/h, kiirenduse numbreid Suzuki ei avalda, proovisõidul jäävad need kiirendades 0-100 km/h 13 sekundi piirimaile.

___________________________________________

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing