Inglise agentuuriga sõlmitakse täna leping Brand Estonia väljatöötamiseks

07. november 2001, 12:17

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus ja Inglise branding-agentuur Interbrand sõlmivad täna koostöölepingu Eesti märkide ja väärtuste süsteemi ehk Brand Estonia väljatöötamise ja strateegia kujundamise konsulteerimiseks. Nii teatas sihtasutuse PR-juht Aili Ohlau.

Lepingu kohaselt kohustub Interbrand osutama projekti 'Eesti tuntuks' läbiviimiseks selliseid konsultatsiooniteenuseid nagu Eesti identiteedi ja
kommunikatsiooni audit, turu-uuringute väljatöötamine, strateegiline
juhtimine ja analüüs, süvaintervjuude läbiviimine ja tulemuste analüüs,
Eesti riigi märkide ja väärtuste süsteemi defineerimine, brandi koosseisu,
kasutusstrateegia ja identiteedi kontseptsiooni ning alternatiivvariantide
väljatöötamine ning brandi arhitektuuri ja partneritega koostööstrateegia
väljaarendamine.

Interbrandiga koostöö esimese etapi tähtaeg on seatud Eurovisiooni ajagraafiku järgi, et 15. detsembril anda üle võimalikult täielik ülevaade turu-uuringute tulemustest lauluvõistluse avaklippi teostavale meeskonnale.

Interbrandi poolt teostatavate konsultatsioonide maksumus on 3,72 miljonit
krooni. Ülejäänud osa projekti 'Eesti tuntuks' 2001. aasta eelarvest (8,78
miljonist kroonist) kasutatakse turu-uuringute teostamiseks Eestis, Soomes,
Rootsis, Venemaal, Saksamaal ja Inglismaal, Eesti spetsialistide ja
huvigruppidega koostöö finantseerimiseks ning Eesti meeskonna töö
tasustamiseks.

Eestipoolse loomingulise meeskonna juhiks valis Eesti Reklaamiagentuuride
Liit Divisioni loovjuhi Rain Pikandi, kellega EAS sõlmib lähinädalate jooksul lepingu.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing