Äripäev jätkas eelmisel nädalal lehtede reklaami turuliidrina

Raimo Ülavere 12. november 2001, 10:30

Eelmisel nädalal oli ajalehtede reklaamiturul turuliider Äripäev, kes viie suurema lehe omavahelises võrdluses korjas 24,5% reklaamimahust, selgus meediaanalüütik Toomas Leito koostatud ülevaatest.

Äripäeva järel korjas suurima reklaamimahu Postimees, kes sai endale 21% viies lehes ilmunud reklaamist. Postimehele järgnes Eesti Päevaleht (18,5%), kes ainsana suutis võrreldes eelmise aastaga reklaami mahtu kasvatada, kasv oli 2,8% võrra. Pea võrdselt avaldasid reklaami SL Õhtuleht (18%) ja Eesti Ekspress (17,5%).
Tervikuna oli reklaamimaht võrreldes eelmise aasta sama nädalaga 2,4% võrra väiksem.

Reklaamimahtu mõõdetuna rahas avaldab Leito kuu ülevaates. Oktoobris oli Äripäev ka rahas mõõdetuna turuliider, reklaami käive oli 5,4 mln krooni. Napi 100 000 krooni võrra jäi alla Postimees, juba üle miljoni krooni vähem teenis Eesti Päevaleht, Eesti Ekspressi reklaamikäive jäi alla nelja miljoni krooni (3,7 mln), temast veel miljoni krooni võrra jäi maha SL Õhtuleht.

Äripäeva turundusdirektori Andrus Vaheri sõnul ootab ta novembri reklaamikäibes kõigi aegade rekordit. Vaheri prognoosi järgi ületab Äripäeva reklaamikäive novembris esmakordselt kuue miljoni krooni piiri, eelmine rekord pärineb selle aasta maikuust, mil leht avaldas reklaami 5,9 mln krooni eest.


Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing