Reklaamituru netokäive on tänavu 14 protsenti suurem

19. november 2001, 15:45

Eesti reklaamituru netokäive oli selle aasta esimese kolme kvartali tulemuste põhjal 531 miljonit krooni, mis võrreldes möödunud aasta sama perioodiga on kasvanud 14%, kirjutab homne Äripäev turunduse rubriigis.

Ihaldusväärsest meediapirukast suurim tükk kuulus ajalehtedele (49%), järgnes televisioon 20%. Ajakirjadele langes 13%, raadiole 10%, välireklaamile 5% ja internetireklaamile 2%.

AS Emor uuringusuuna juht Esta Kaalu sõnul olid enim reklaamitud tootegrupid mobiiltelefonid ja -side, isikliku hügieeni tooted, autod, tööpakkumised, kontserdid ja festivalid, pangateenused, turismireisid, jaekaubandusettevõtted ja õlu. Rahaliselt suurima panuse meediaostudes moodustasid toote margid: Nokia, Colgate, Palmolive, Tele2, Ühispank, Hansapank, Nordea, Saku, EMT ja Tallink.
Arvestades makromajanduslike näitajate järjest konservatiivsemaid kasvuprognoose ja reklaamituru seniseid arenguid võib prognoosida Eesti reklaamituru mahuks 2001. aastal 740 miljonit krooni ehk 9% kasvu võrreldes eelmise aastaga.

Uudise vahendas Eda-Liis Kann

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing