Riik värbas juurde mainekujundajaid

20. november 2001, 08:20

Eesti paremaks tutvustamiseks maailmas kaasatakse mainekujunduse kampaaniasse neli reklaamispetsialisti, kelle ülesandeks jääb Eesti tunnusmärgi väljatöötamine, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Nad hakkavad osalema Eesti brändi ehk tunnusmärgi loomisel,? lausus Eesti mainekujunduse projekti juht Evelin Int-Lambot.

Projekti ?Eesti tuntuks!? juhtgrupp kinnitas 15. novembri nõupidamisel brändi loomingulise meeskonna liikmeteks Rain Pikandi (Division McCann Erikcsoni loominguline juht), Urmas Villmanni (Kontuur Leo Burnetti loominguline juht), Paavo Pettai (Idea AD strateegiline juht) ja Margit Kelleri (Tartu Ülikooli kommunikatsioonistrateegia lektor).

Meeskonna juhiks valis Eesti Reklaamiagentuuride Liit Rain Pikandi. Int-Lamboti sõnul toimus valik reklaamiagentuuride liidu ja suhtekorraldajate liidu pakutud kandidaatide seast.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing