Interbrand Group hakkab hindama vene kaubamärke

22. november 2001, 12:42

Rahvusvaheline kompanii Interbrand Group, avastades Venemaal mitmeid tugevaid rahvuslikke kaubamärke, kavatseb hakata neid hindama, kirjutab Vedomosti.

Interbrand Group Ltd tegutseb 1974 aastast ja omab esindusi 20 riigis. Kompanii on hinnanud üle 2500 brandi. Suurimate kompanii klientide hulgas on BMW, Nestle ja British Airways. Londoni kontori kasum eelmisel aastal oli üle 250 mln dollari.
Venemaa osakonnas hakkab järgmise aasta alguseks tööle umbes 70 inimest.

Kolmapäeval teatati, et kõige kallimate vene kaubamärkide reiting kavatsetakse avaldada juba järgmise aasta jaanuaris-veebruaris.

Vene firmad on asjast äärmiselt huvitatud. Näiteks õlletootja Baltika arvab, et see kaubamärk maksab umbes 500 mln dollarit.

<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2001/11/22-56-03.html>

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing