Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kinkekaart rõõmustab enam kui tarbetu ja juhuslik kingitus

Liina Leiten 30. november 2001, 00:00

Tallinna Kaubamaja turundusjuhi Inga Liivi sõnul kasvab nõudlus kinkekaartide järele pidevalt. ?Võrreldes eelmise aastaga on sel aastal olnud paarisajaprotsendine kasv,? kinnitab ta. Eraisikute kõrval, kes juba mitmeid aastaid on oma lähedasi kaubamaja kinkekaardiga rõõmustanud, on selle võimaluse avastanud ka firmad, kasutades kaarti kas preemiana või kingitusena mõne tähtpäeva puhul. Õnnitluskaardina kujundatud Tallinna Kaubamaja kinkekaardid on 100, 300, 500 ja 1000 krooni väärtuses ning nende kasutusvõimalus laieneb kõikidele kaubagruppidele.

Lisaks kaubamajale on oma kliendikaardid ka mitmetel väiksematel kauplustel. Nii näiteks on paar aastat ostjate kingimuret lihtsustanud kvaliteetseid laua- ja köögitarbeid müüv Heitur Dungay kauplus. Kaupluse juhataja Reine Vaheri sõnul soovivad paljud ostjad arvestada kingisaaja soovide, vajaduste ning kööginõude ja söögiriistade sobivusega majapidamisse, mistõttu mõttekam on ost lasta teha inimesel endal. Heitur Dungay kaupluse kinkekaart ei ole seotud kindla vääringuga, samuti ei ole selle kehtivusaeg piiratud.

Esimesena optikakauplustest tõi neli aastat tagasi kinkekaardi turule Eagle Vision. Firma tegevdirektori Liivi Kupitsa sõnul kasutavad inimesed kinkekaardi võimalust meelsasti, kuna prillid on tarbeese, mida paljud ei jaksa ise osta. ?Sageli tehakse kinkekaardiga üllatus näiteks oma vanematele,? annab Kupits teistelegi idee.

Mitmeaastane kogemus on ka raamatukauplusel Rahva Raamat. Kaupluse juhataja Sirje-Mai Pihlakul sõnul on kinkekaartide vastu suurim nõudlus koolilõpetamise aegu, aga palju ostetakse neid ka jõuluks ja sünnipäevadeks. Rahva Raamatu kinkekaart ei ole määratletud kindla summaga, vaid igaüks ütleb ise talle meelepärase hinna. ?Hinnavahemik kõigub 15 kroonist 2500 kroonini,? tõdeb Pihlak.

Lisaks kaubandusettevõtetele pakuvad kliendikaarti mitmed reisifirmad. Kinkekaart või -t?ekk võimaldab oma töötajatele või lähedastele kinkida neile meelepärase reisi, kuid piirduda võib ka näiteks 500kroonise kaardiga, mille eest võib osta kas või laevapileti. Wrisi müügibüroode juhataja Aino Kuntseli sõnul kasutatakse kinkekaarti palju müügikampaaniate puhul, kus firma parimaid müügimehi premeeritakse reisiga. Kui kaupluste puhul on kinkekaart nagu raha, mis kadumise korral enamasti kadunuks jääbki, siis reisifirmade programmid võimaldavad kaarti asendada, juhul kui on teada kaardi- või seerianumbrid. Enamasti on reisifirmade kinkekaardid tähtajatud, kuid näiteks Balti Toursis kehtib kaart üks aasta.

Kinkekaart on ka mitmetel teenindusfirmadel. Näiteks kui osta Tiia Ilusalongist vähemalt 100kroonine kinkekaart, saab oma kaasat rõõmustada mõne kosmeetilise protseduuri või tootega.

Salongi juhataja Tiia Piirisilla sõnul on iseäranis populaarne kingitus kümnest korrast koosnev üldmassaa?i kuur, samuti mitmed erihooldusprotseduurid. Enne jõule ja aastalõppu võib aga rõõmu valmistada ka selline kinkekaart, mille eest võib lasta endale teha piduliku soengu ning meigi.

Tervist ning mõnusat vaba aja veetmise võimalust saab kinkekaardiga pakkuda ka näiteks Keila tervisekeskuse ujula külastajaile.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:12
Otsi:

Ava täpsem otsing