Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Turismikonverents: tugev Eesti bränd edendab turismi

04. detsember 2001, 14:53

Turism on üks majandusharudest, mis saab mõõdetavat kasu Eesti brändist, ütles branding-agentuuri Interbrand tegevdirektor Tony Allen.

Brändi loomisel on oluline, millise meeleolu me inimestes enne ja pärast Eestis käimist tekitame. Me peame üles otsima, mille üle oleme uhked ja millega maailma läheme, mis lõppkokkuvõttes tekitab soovi tulla Eestisse.

Brändi osatähtsus tänapäeva maailmas kasvab. Ettevõtted, mis on investeerinud brändidesse, saavutavad pikemaajalises perspektiivis paremaid majandustulemusi. Sama kehtib riikide kohta.

Riigi brände luuakse uurides inimeste arvamust riigisiseselt ja väliskülastajate arvamust. Nende põhjal luuakse lugu, mida jutustades luuakse sellest legend.

Interbrandi esindaja juhtis tähelepanu Eurovisiooni korraldamise kaudu Eestile osaks saavale võimalusele teadvustada Euroopas Eesti brändi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing