Põlva Piimal plaan saada kätte viiendiku piimaturust

10. detsember 2001, 13:19

Põlva Piim kavatseb järgmisel aastal haarata 20 protsenti Eesti piimatoodete turust ning suurendada siseturumüügi osakaalu 40 protsendile kogukäibest.

Põlva Piima turundusjuht Sven Puusepp ütles, et praegu on ettevõtte turuosa ligikaudu 15 protsenti.

'Ise loeme suurimaks võiduks jogurtituru haaramist, kus AC Nielseni andmetel on meie käes 27 protsenti,' ütles Puusepp. 'Järgmisel aastal on eesmärk saada enda kätte 20 protsenti kogu piimatoodete turust.'

Puusepa sõnul kulutas Põlva Piim Mumuu kaubamärgi turule toomiseks ning 15 protsendi turu haaramiseks 3,5 miljonit krooni, viie protsenti juurde võitmine läheb maksma lisaks veel paar miljonit krooni.

AC Nielseni andmeil võttis Põlva Piima jogurt kõige enam turgu Tallinna piimatööstuse arvelt, kelle osakaal jogurtimüügis on sel aastal järjest vähenenud.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing