Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Linn peabki staadione rahastama

    Kui palju Tallinn on Lilleküla staadioni rajamisse raha kulutanud?
    Otseselt 24,9 miljonit krooni, mis tahetaksegi nüüd ühe osana aktsiakapitaliks vormistada. Lisaks on linn investeerinud staadioni infrastruktuuri 16 miljonit krooni, mille eest linn midagi vastu ei soovi. Veel on linn andnud 14 miljonit krooni laenu. Nii et kokku ligi 55 miljonit krooni.
    Samamoodi on linn investeerinud ka teiste staadionide ja spordirajatiste infrastruktuuri ning pole mingit osalust vastu saanud. See ongi linna kohustus.
    Kuidas on üldse võimalik, et linn annab raha, aga osalus vormistatakse alles tagantjärele?
    Ilmselt on liiga kiire olnud. See, et ma nüüd püüan linna osalust vormistada, on ju igati positiivne. Ma ei pea muidugi normaalseks, et seda alles nüüd, tagantjärele tehakse.
    Saku suurhalliga suudeti ju asju normaalsel kombel ajada ning linna osalus on seal juba algusest peale korrektselt vormistatud.
    Saku suurhall on puhas äriline objekt, kus toimuvad kontserdid ja spordivõistlused. Seal on võimalik raha tagasi teenida.
    Kas teid ei häiri, et paljuski linna rahaga ehitatud Lilleküla staadion kuulub lõpuks Aivar Pohlakule?
    Ma arvan, et see on tema õnnetus, mitte õnn. Kas te tõesti usute, et selle staadioniga on võimalik mõni kroon kasumit teenida? Linna huvi on praegu seista selle eest, et meile selle staadioniga seoses rohkem kohustusi kaela ei tuleks.
    Samas on Pohlak ja talle kuuluv mittetulundusühing FCF võtnud üle 40 miljoni krooni laenu.
    See on tema võetud laen ja selle tagasimaksmine on puhtalt tema probleem.
    Kui linna saab aktsionäriks, vastutab ju ka tema kaudselt laenu tagasimaksmise eest?
    Ainult selles ulatuses, palju me sinna juba sisse oleme pannud.
    Kas te loodate veel sel aastal linna osaluse vormistada?
    Jah, mulle antud volitused näevad seda ette. Kontrollin praegu lepingu juriidilist poolt, et linn saaks oma huve kaitsta. Osaluse protsendil polegi siin nii suurt tähtsust, sest mingit dividendide jagamist seal kunagi ei teki.
    Mis juhtub siis, kui Pohlak ei suuda võetud laene tagasi maksta ja staadioni haldamiseks loodav aktsiaselts läheb pankrotti?
    Staadion läheb siis müüki ja linn peab sel juhul oma õigusi kaitsma. Kui isegi omanik vahetub, siis staadion jääb ju alles.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Lähis-Ida pinged kütavad naftaturge: Iisraeli rünnakutele järgnesid hinnatõusud
Naftahinnad sööstsid reedel 3 dollari võrra barreli kohta. Samal ajal tõusis järsult ka turvasadamana tuntud kuld.
Naftahinnad sööstsid reedel 3 dollari võrra barreli kohta. Samal ajal tõusis järsult ka turvasadamana tuntud kuld.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.