Radiolinja kliendid tahavad endale uut mobiili

17. detsember 2001, 15:52

Radiolinja jõulusoovi kampaania esimese nädala edetabelis olid juhtival kohal mobiiltelefonid (44%), reisid (5%) ja arvutid (4%), millele järgnes raha, muusikakeskused, telerid ja autod, teatas Radiolinja.

Mobiiltelefonid on enim soovitavad vanusegrupis 16-23. Mobiiltelefonide kõige ihaldatumaks margiks on Nokia (94%), millele järgnevad Ericsson (5%) ning Motorola, Siemens ja Alcatel juba oluliselt väiksema kaaluga. Nokia mudelitest on populaarseim 3310 (39%), 3330 (17%) ja 8310 (15%). Ericssoni omadest T68 ja T28, mõlemad 23% ning T39 (17%).

Kolmveerand reisile soovijatest on naised ja sama palju ka vanuses 18-33, suurima reisikihuga on 20-25 aastased, kes soovisid viiendiku kogu reisidest. Selle aasta reiside edetabelis on kindlalt esikohal reisid ?soojale maale? (24%), millele lisanduvad veel täpsustavalt sihtkohad Egiptus (16%), Kanaarid (5%), Hispaania (4%), Tai (2%) Dubai ja Türgi (1%). Populaarne on ka Skandinaavia, kus eelistatuim on Lapimaa (7%), millele järgnevad Rootsi (6%), Soome (5%) ja Norra (2%).

Arvutite soovid jagunevad meeste ja naiste vahel võrdselt. Populaarseim on arvutisoov vanusegrupis 13-20, kuhu arvutisoovijatest kuulus 32%, millele järgnes 30% osakaaluga grupp vanuses 21-31.

Inimestest, kes jõuluvanalt soovisid kingiks raha, tahtis 28% saada 5000 krooni, 14% 10 000 krooni ja 9% 50 000 krooni suurust summat. Raha soovidest 58% jäi alla 10 000 krooni ja 85% alla 100 000 krooni. Raha soovijate hulgas oli rohkem naisi kui mehi, vanuseline jaotus oli suhteliselt ühtlane. Suurim kontsentratsioon oli vanuses 30-33 (23%).

Autode soovide edetabelit juhib kindlalt Peugeot (23%), järgnevad BMW (15%) ja Audi (10%).

Radiolinja jõulusoovi kampaanias osales mehi ja naisi võrdselt, vastajate keskmine vanus oli 28,7 aastat. Antud analüüsi aluseks on võetud esimesed 10 000 sõnumit.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing