Eesti vahuvein muutis värvi

21. detsember 2001, 14:35

Põltsamaa Felix oli sunnitud äsja turule toodud vahuveini silti muutma, asendades punase paela sinisega, kuna eelmine kujundus sarnanes liialt prantsuse toote Mumm Champagne omale.

'Muutsime oma toote kujunduse ära, selleks et see rohkem erineks teistest, Mumm pole ainus joogitootja, kes punast triipu kasutab,' ütles PÕltsamaa Felixi turundusdirektor Anti Orav.

Orava sõnul polnud Põltsamaa Felixil uut toodet turule tuues taotlust kellelegi sarnaneda või midagi järele teha. 'Oleme ise hädas sellega, et näiteks Salvest meie kurgi kujundust matkib,' lisas ta.

Mumm Champagnet maale toova Allied Domecq Spirits Wine Estonia müügijuht Regina Kreek ütles, et vahuveini Fest sildil oli punane lint üle sildi ülevalt vasakust nurgast alla paremasse, mis on Mummi sümbol ja ülemaailmselt patenteeritud kaubamärk. Tegu on maailma shampanjaga number 3 ja Vormel-1 ametliku joogiga.

Ehkki PÕltsamaa Felix muutis oma vahuveini kujundust, on praegu müügil nii punase kui sinise lindiga pudelid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing