Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Suurte lehtede reklaamikäive kasvas eelmisel aastal 7% võrra

Raimo Ülavere 02. jaanuar 2004, 11:22

Eelmisel aastal kasvas suuremate lehtede reklaami kogukäive 7% võrra, turuliider oli Postimees.

Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel kasvas viie suurema lehe reklaami kogukäive eelmisel aastal 7% ehk ligi 17 mln krooni võrra. Turuliider oli Postimees 65,7 mln krooniga, teenides 6 mln krooni enam kui aasta varem.

Postimehele järgnesid Äripäev 53,1 mln ja Eesti Ekspress 52,3 mln krooniga. Äripäeva reklaamikäive kasvas eelmisel aastal 4% ja Ekspressil üle kümnendiku võrra.

Reklaamikäibelt järgnes Eesti Päevaleht 38,7 mln krooniga, kuid samas oli Päevaleht ainuke, kellel reklaamikäive varasema aastaga võrreldes vähenes (-1%). SL Õhtuleht teenis reklaamist 33,9 mln krooni, olles aga samas teinud aastaga suurima kasvu (+12%).

Kindlasti oli tegemist kõigi aegade parima reklaamiaastaga, märkis Toomas Leito kommentaaris. Tema sõnul olid reklaamiaasta märksõnadeks: jaemüügikettide suuremahuline reklaamiost trükimeediast, autofirmade jõulised reklaamikampaaniad, kinnisvara reklaamituru kasv, arvukate reklaamirohkete lisade tootmine lehtede poolt, allahindlussõda, kvaliteetpindade pakkumine; reklaamikanalite teravnev konkurents, milles lehed parandasid oma positsioone.

Selleks aastaks prognoosib Leito lehtede reklaamikäibe kasvuks 5-7%.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing