Lehtedel hea reklaamiaasta

ÄP Online 05. jaanuar 2004, 00:00

Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel kasvas viie suurema lehe reklaami kogukäive eelmisel aastal 7 protsendi ehk ligi 17 miljoni krooni võrra. Turuliider oli Postimees 65,7 miljoni krooniga, teenides 6 miljonit krooni enam kui aasta varem.

Postimehele järgnesid Äripäev 53,1 miljoni ja Eesti Ekspress 52,3 miljoni krooniga. Äripäeva reklaamikäive kasvas eelmisel aastal 4% ja Eesti Ekspressil rohkem kui kümnendiku võrra.

Reklaamikäibelt järgnes Eesti Päevaleht 38,7 miljoni krooniga, kuid samas oli Eesti Päevaleht ainuke, kellel reklaamikäive varasema aastaga võrreldes vähenes (-1%). SL Õhtuleht teenis reklaamist 33,9 miljonit krooni, olles aga samas teinud aastaga suurima kasvu (+12%).

?Kindlasti oli tegemist kõigi aegade parima reklaamiaastaga,? märkis Toomas Leito kommentaaris. Tema sõnul olid reklaamiaasta märksõnadeks: jaemüügikettide suuremahuline reklaamiost trükimeediast, autofirmade jõulised reklaamikampaaniad, kinnisvara reklaamituru kasv, arvukate reklaamirohkete lisade tootmine lehtede poolt, allahindlussõda, kvaliteetpindade pakkumine; reklaamikanalite teravnev konkurents, milles lehed parandasid oma positsioone.

Selleks aastaks prognoosib Leito lehtede reklaamikäibe kasvuks 5?7 protsenti.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing