PM: Eesti reklaam murdis eurotippu

07. jaanuar 2004, 08:08

Reklaamiagentuuri Tank loodud suudleva paarikesega plakat jõudis Eurobesti mainekal konkursil finalistide sekka.

See tähistab Eesti reklaamitegijate üht viimase kümnendi suurimat saavutust Euroopas, kirjutab Postimees.

Aivo Kallase fotol põhinev Kihnu Margi reklaam, kus mehe pea on monteeritud naise keha otsa ja vastupidi, üllatas oma ootamatu eduga Londonis korraldataval konkursil ka Tanki loometiimi.

«Me ei lootnud sealt midagi erilist,» tunnistas Tanki loovjuht, ?veitsist pärit René Fischer, «nii et me isegi ei vaevunud detsembris uurima, kas pääsesime finalistide hulka, vaid saime sellest teada alles eile, kui ?üriilt saabus kiri.»

Teised Eesti reklaaminduse liidrid avaldasid Tanki jõudmisele alkoholi välireklaamide kategoorias Euroopa tippu tunnustust. «Igati tervendav tulemus,» lausus Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Rein Iida, Adell Saatchi Saatchi tegevdirektor. «See on iga reklaamiinimese unistus, et saaks mõnel konkursil kõva koha.»

Kolme Karu juhataja Olav Osolini hinnangul väärivad kiitust kõik tööd, mis konkurssidel esile tõstetakse. «Tubli saavutus, ikkagi esimest korda finaalis,» lisas ta.

Eesti reklaamiäri ja -kunsti juhtivtegelased ei suutnud meenutada viimasest kümnendist ühtegi muud korda, mil eestlaste tööd oleks suurtel üleeuroopalistel konkurssidel, nagu Cannes, Clio, Epica, D AD ja Eurobest, väljavalitute hulka pääsenud.

Peale Tanki pälvis aastavahetusel üleilmset tunnustust Kolm Karu, mille e-jõulukaart «Naudi pühi täiega!» jõudis 136 riigi 18 165 reklaamiagentuuri koondava portaali AdForum küsitluses maailma 20 väljapaistvama hulka.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing