Saku Õlletehas tahab võita siidriturust kolmandikku suure plastpakendi abil

07. jaanuar 2004, 11:22

Saku Õlletehas hakkab siidrit Kiss müüma 1,5-liitrises plastikpudelis, et tõsta läbimüüki tänavu poole miljoni liitri võrra ning võita siidrite turust 30%.

Saku Õlletehase teatel omas ettevõte 2003. aasta lõpu seisuga 25% siidriturust. Peale koduturu ekspordib Saku Õlletehas pudeli- ja vaadisiidrit Kiss Läti ja Leedu turule.

Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul on pirni- ja õunamaitselised siidrid turuliidrid, mistõttu hakatakse neid pakkuma suuremas, 1,5-liitrises pakendis.

Ettevõtte hinnangul on Eesti siidriturg on arenev turg, kasvades mullu jaanuarist novembrini 36% võrreldes sama perioodiga aasta varem ning moodustas kokku ligemale 4,4 miljonit liitrit.

Saku Õlletehas sisenes siidriturule 2001. aasta kevadel sarjaga Kiss. Kiss on valmistatud veini baasil ning seda turustatakse 0,33-liitrises pudelis, pooleliitrises purgis, vaadis ning 1,5-liitrises plastikpudelis.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing