Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Leedu kaubanduskontsern kahekordistas mullu Lätis käivet
VP Marketi Läti juhi Gintaras Marcinkeviciuse sõnul on hea tulemuse taga ettevõtte ekspansiivne areng ning madalad hinnad, vahendas BBN Läti majanduslehte Dienas Bizness.
Praegu on VP Marketil Lätis 70 T-Marketit ja 10 Maximat, mis tegutsevad kokku 25 linnas. VP Market alustas Lätis tegevust 2001. aastal.
VP Marketi hinnangul on kontserni turuosa Baltimaades 22 protsenti, sel aastal tahetakse seda suurendada 30 protsendile.
Leedu ja ühtlasi Baltimaade suurim jaekaubanduskontsern VP Market teatas, et ta positsioon on hea, võistlemaks välismaiste konkurentidega Leedu turul.
VP Market plaanib edasist kasvu ka sel aastal ning teatas, et kontserni ei mõjuta Saksa kaubandushiiglase Lidli saabumine turule või Rimi operaatori ICA ning Kesko Foodi ühinemine Baltimaades, vahendas BBN majanduslehte Leedu Verslo Žinios.
VP Marketi mullune käive oli 16,3 miljardit krooni, mis on 18 protsenti rohkem kui aastal 2002. Ettevõtte juht Ignas Staskevicius ütles, et tänavuseks kasvusihiks on 10%. Ta lisas, et hindu langetati märgatavalt eelmisel aastal ning sama taktikaga jätkatakse ka tänavu.
2004. aastal kavatseb VP Market avada uusi kauplusi Leedus, Lätis ja Eestis. Leedu kontsern lubas hiljuti sel ja järgmisel aastal Eestis avada kokku 37 uut poodi, enamiku neist rendipindadel. Pragu on VP Marketil 266 kauplust: 185 Leedus, 80 Lätis ja üks Eestis.