Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rahulda oma uudishimu!
Rõõm on vaadata reklaami, mis pole puust ja punaseks tehtud. Publiku reklaamitülgastus tulebki sedasorti turunduskommunikatsioonist, mis kipub näppu silma suruma: tarbi toodet!
Kroonika tellimisreklaam läheb teise äärmusse. Mida need vennad õieti öelda tahavad? Kroonika on ilmselt ainus väljaanne Eestis, mis endale sedasorti jaburusi lubada võib ? on ajakiri ju ise ka kaunis jabur. Kõik loevad, aga keegi ei tunnista, et tõsiselt võtab. Paljude jaoks kipubki Kroonika salapahe olema, mille abil piilumisehimu rahuldatakse.
Käesolev reklaam mõjub millegipärast kaunis siivutult ning paneb allakirjutanu (haiglase) fantaasia tööle. Mil moel (uudishimu) siis veel rahuldada võiks?
Jätkureklaamina võiks soovitada sama modelli, kes kange külmaga oma keele vastu härmas metallposti paneb. Põnev ju, nagu Kroonika!
Autor: Hendrik Alla