Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamirikkumiste arv suurenenud
Reklaamiseaduse rikkujate arv kasvas 2003. aastal võrreldes ülemöödunud aastaga nelja rikkumise võrra 38 rikkumiseni.
2002. aastal esines reklaamiseaduse rikkumisi 34 korral. 2003 aastal 38 korral, millest 14 juhul viidi läbi väärteomenetlus. Ülejäänud kordadel piirduti olenevalt rikkumise suurusest kas ettekirjutuse või märgukirjaga.
Reklaami kohta laekus 2002. aastal 44 kaebust ja 2003. aastal 61 kaebust.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhi Kristina Vaksmaa sõnul on peamised reklaamiseaduse rikkujad alkoholi-, hasartmängu- ning üksikud ravimifirmad.
Tarbijakaitseamet hakkas eraldi reklaamiseaduse rikkumise statistikat pidama alates 2002. aastast, kui kasvasid reklaamiga seotud probleemid. Varem liigitati reklaam kas teeninduse või kaubanduse valdkonna alla.