Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Möödunud aasta kümme parimat turundustegu on selgunud

13. jaanuar 2004, 13:40

Eesti Konverentsikeskuse korraldataval konkursil ?Turundustegu 2003? on selgunud kümme parimat turundustegu.

Konkursi üks korraldajatest, Eesti Konverentsikeskuse juhatuse liige Endrik Randoja sõnul on esikümme tavatult mitmekülgne. Esindatud on nii telekom, toidutööstus, alkoholitööstus, poliitika kui ka finantssektor.

Kokku nimetati 178 turunduspraktiku poolt 27 erinevat turundustegu. Esimese kümne hulka pääsesid Elion rebränding, Hellus tootesarja lansseerimine, Jah Euroopa Liidule kampaania, Kihnu Mark turule toomine, Nordea eluasemelaenude kampaania, Radiolinja, reklaamikampaania Kõige ilusam leviala, Reklaamiagentuuri Rakett turule toomine, Res Publica Riigikogu valmiskampaania, Salvesti brändi moderniseerimine, Talleggi toodete rebränding.

Huvitavamatest ebatraditsioonilistest mainingutest, mis esikümnesse ei jõudnud, võib ära tuua EI Euroopa Liidule kampaania, mis saavutas üllatavalt suure poolehoiu; Markko Märtini esinemine autoralli maailmakarika sarjas, kui möödunul aastal enim Eestit promonud rahvusvahelise aktsiooni ja Pimedate Ööde Filmifestivali kui ennast kinnistanud suursündmuse.

Eesti Konverentsikeskus korraldab jaanuaris viiendat aastat järjest küsitluse aasta parima Turundusteo selgitamiseks. Küsitluse esimene etapp viidi läbi eelmisel nädalal e-posti teel ning turunduspraktikutele suunatud kirjas, kus paluti nimetada 2003. aasta kõige silmapaistvama, eesmärgipärasema ning tulemuslikuma turundusteo.

Teises voorus turundajate antud häälte alusel moodustatakse esiviisik, kes esitavad oma turundustegusid 5. veebruaril Aasta turundussündmusel PASSWORD 2004. Samas toimub ka autasustamine, kus konkursi Suure Auhinna saaja viib koju Tauno Kangro skultpuuri.

Varem on Turundustegu konkursi Suure Auhinna võitnud A.Le Coq lansseerimiskampaania aastal 1999, Ego lansseerimine aastal 2000, EMT brändi relansseerimine - uue sümboli tutvustus aastal 2001 ja Eurovisiooni lauluvõistlus Eestis aastal 2002.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing