Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rakett kihutab orbiidile
Jaanuari esimesed nädalad pole heade reklaamidega just priisanud. Pühadepohmelusest imbub põhiliselt välja erinevaid ?meeletut allahindlust? lubavaid kuulutusi kõigis mõeldavates meediakanalites. Võib-olla just need inimesi ostuorgiale kutsuvad reklaamid viivadki mõtte veidi ajas tagasi, möödunud aasta lõpu toreda leiu juurde.
?Võidab see, kel on surres kõige rohkem asju?. Sellise lihtsa lausega punasel taustal tuli välja Rakett. On see sotsiaalreklaam või agentuuri enda tutvustus? Ma arvan, et veidi mõlemat ? sotsiaalne enesereklaam. Tõeliselt kosutav on näha, et tänase Eesti selgelt parempoolse mõtteviisiga ühiskonnas leidub siiski julgust vaadata vasakule ja seda ka välja ütelda.
Kindlasti tasub ära käia ka Raketi internetilehel, kus räägitakse veidi pikemalt ja ladusas keeles selle kampaania tagamaadest. Ei mingit tarbimisühiskonna noomimist ja koolmeistri kombel näpuga viibutamist. Südamlikud soovitused ja mõned mõtted, mida kõik võiksid oma vaimse tervise huvides vahetevahel mõlgutada. Näiteks lihtne meeldetuletus, et krediitkaardiga saab veel ühe televiisori asemel osta ka kontserdipileteid ja raamatuid.
Ma ei tea, kas keegi jättis selle kampaania pärast mõne läikiva vidina ostmata. Aga ma olen üsna veendunud, et Raketti teavad nüüd päris paljud ning sellel nimel on kreatiivsuse ja julguse maik.