Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Elamuste ajastu lävepakul
Tihti küsitakse, mida tähendab kvaliteetne teenindamine. Disney Instituudi raamatus on vastus olemas: ?Kvaliteetne teenindus tähendab oma külaliste ootuste ületamist ja detailidele tähelepanu pööramist.? Disney õpetab meile, kui oluline on tunda oma klienti, suuta näha tarbitavat teenust nii, nagu tema seda näeb, leida just nimelt talle sobiv lahendus.
Soovitan raamatut kõikidele, kes töötavad mõnes teenindusettevõttes. Raamat aitab näha oma ettevõtte kitsaskohti hoopis teises valguses. Lõppude lõpuks on ju kõikide ettevõtete eesmärk teenindada inimesi, kes nende tooteid ja teenuseid ostavad.