Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eelmise aasta pressisõbralikuma automüüja tiitli sai United Motors
United Motorsi puhul sai otsustavaks ettevõtte müügidirektori Toomas Pärna oskus jagada oma põhitöö kõrvalt mistahes ajahetkel meediale operatiivset ja asjakohast teavet kõikidest BMWd puudutavatest uudistest.
Pressisõbralikuma autofirma preemia algataja, Äripäeva autorubriigi toimetaja Tõnu Trammi sõnul on preemia idee tunnustada neid automüüjad, kes on osanud korraldada oma avalikke suhteid ning juhtida selle olulisusele nende tähelepanu, kel on avalike suhete osas veel arenguruumi. ?Elu on näidanud, et need ettevõtted, kes osakavad suhelda meediaga, oskavad suhelda ka oma klientidega ja just avatus on tänapäeva ettevõtte jaoks sageli edukuse võtmeküsimuseks,? nentis Tramm.
Äripäeva eestvedamisel välja antav preemia leidis omaniku neljandat aastat järjest, varem on pressisõbralikumaks autofirmaks kuulutatud AS Info-Auto, AS Japauto ja AS Nissan Balti.
Pressisõbralikuma autofirma preemia žüriisse kuuluvad Eesti Päevalehe, Postimehe, Äripäeva, SL Õhtulehe, Eesti Ekspressi, Tehnikamaailma ja Autolehe autoajakirjanikud. ÄP
Autor: ÄP