Gaselli kongress - Mai Parras: kogu äri mahub emotsionaalsele tasandile

Liis Kängsepp 29. jaanuar 2004, 13:08

Pesutootja Linette juhataja Mai Parras rõhutas täna ÄP Gaselli kongressil, et kogu äri mahub tänapäeval emotsionaalsele tasandile.

Parrase sõnul suudetakse tänapäeval teha enamvähem ühesuguse kvaliteediga toodet kõikjal maailmas, seega on olulisem partnerite mõjutamine emotsionaalsel tasandil. ?Tänapäeval oskab ju igaüks teha korralikku toodet, ka Hiinas,? ütles Parras. ?Sa pead ennast tõestama, et sind hinnataks Euroopas, et sa oleksid usaldusväärne.?

Näiteks saavutas Linette partnerluse Inglismaal tänu sellele, et firmas töötas üks inimene, kes oli Parrasega kokku puutunud ning soovitas Parrast kui usaldusväärset inimest. ?Praktiliselt sa pead kogu aeg olema valvel ja ennast tõestama iga jumala moment.?

Lisaks ei tohi unustada, et ka klient on tänapäeval teadlikum ja teda on vaja mõjutada. ?Tootel peaks olema kliendi jaoks mingisugune emotsionaalne väärtus,? ütles Parras. ?Me ei saa enam mõelda, et klient on rumal ? ta teab, et turundus on tehtud tema mõjutamiseks.?

Parrase sõnul on Linettel tulevikus plaanis välja lasta neli kollektsiooni, kuna senisest kahest kollektsioonist aastas jääb konkurentsis püsimiseks lihtsalt väheseks. ?Lojaalsus hoiakuna on üllas, kuid ei tarvitse olla eelduseks äriliseks eduks.?

Linette ekspordib 80% oma toodangust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing