Kolmapäev 7. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Nordicum Kindlustuse Eesti vastulause

Pille Sakteos 03. veebruar 2004, 00:00

Nordicum Kindlustuse Eesti AS ei saa nõustuda Äripäeva 29. jaanuari artiklis "Salvast ja Nordicumist keeruline hüvitist saada" toodud väitega, et lähtudes vahekohtu kaebuste arvust ja tulemustest oleks mõnest seltsist keerulisem hüvitist saada. 2003. aastal menetleti Nordeas 3423 liikluskahju. 42 korral ei olnud klient Nordea otsusega rahul ja vaidlustas selle kindlustuse vahekohtus. Vahekohus rahuldas kaebuse 23 korral, mis moodustab 0,67 % kogu kahjude arvust.

Kui kindlustusandja rahuldab 99,33% klientide kahjunõuetest ilma vaidlusteta, siis puudub küll igasugune alus väitmaks, et kindlustusseltsist on keeruline hüvitist kätte saada. Samuti on väga meelevaldne seostada vahekohtusse esitatud kaebuste arvu kindlustushüvitise saamise keerukusega.

Samas vahekohtu statistika ei kajasta ka edasikaevatud otsuste arvu. Nordicum Kindlustuse eesmärgiks on olnud teha selliseid otsuseid, et hüvitise saaks klient (kannatanu), kellel on selleks seadusejärgne õigus ja et põhjendamatult ei peaks sellepärast kannatama teised kliendid, tasudes hiljem kõrgemat kindlustusmakset.

Hämmingut tekitab ERGO Kindlustuse AS juriidilise osakonna juhataja Olavi-Jüri Luige sõnavõtt, milles vihjatakse alusetult Nordicum Kindlustuse majanduslikele raskustele ja ärikultuuritusele. Nordicum Kindlustuse arvates on selline käitumine teise kindlustusseltsi esindaja poolt ebaeetiline ja kindlustusvõtjaid eksitav.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing