PM: Tartu kohvitehas püüab uue kohviga oma turuosa kasvatada

04. veebruar 2004, 08:24

Firmale Eesti Pakend kuuluv Eesti ainus kohvitehas Tartus Narva maanteel valmistub tootma uut kohvimarki Maria.

Uue kaubamärgiga püüab Tartu kohvitootja murda välja peamiselt väikepoodidest koosnevast kaubandusettevõtete ringist. Sihiks on võetud suured poeketid ning seni vaid paarist protsendist koosneva turuosa kasvatamine, kirjutab Tartu Postimees.

Eesti Pakendi tegevdirektor Lauri Lajal ütles, et kuus aastat tagasi käivitunud kohvitehase toodangule pole seni tehtud peaaegu mitte mingisugust reklaami. Maria kohvi sünniga seoses kavandab Eesti Pakend ka jõulist reklaamikampaaniat.

«Pakume odavaimat kohvi ja see ongi seni meie põhiargument,» rääkis Lajal. «Siiani on reklaam piirdunud vaid mõne degustatsiooniga tarbijaühistute poodides.»

Tartu kohvitehase sortimendis on praegu kaks kohvimarki: Laura Araabika ja Laura Premium, mis vahetas 2003. aasta kevadel välja Laura Eliidi. Neid on seni müüdud peamiselt tarbijaühistute maapoodides ning eraisikute pisikauplustes.

Alles läinud aasta novembris õnnestus Eesti Pakendil saada oma kohv Säästumarketi ketti ning seda saatis kohe edu: kolme nädalaga müüdi ära üle 16 000 poolekilose kohvipaki kogukäibega ligi 300 000 krooni.

Lauri Lajalit rõõmustavad Säästumarketite omaniku Kesko Foodiga käivad läbirääkimised erikujundusega kohvi tootmiseks spetsiaalselt Säästumarketitele. Samas loodab ta äratada ka Selveri, Citymarketi, Rimi ning tarbijaühistute Konsumite ja Maksimarketite huvi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing