Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Helkur on Eestis popiks saanud

    Julgestuspolitsei peadirektori asetäitja Raivo Aeg lausus, et helkurit võib täna meie teedel ja tänavatel näha tunduvalt rohkem kui veel mõni aasta tagasi. ?Eriti positiivsena mõjub see, et laste seas on helkurid populaarseks muutunud,? nentis Aeg.
    Sama kinnitas paari nädala eest Läti Televisiooni liiklussaate tegijatega kohtunud liiklusjärelevalve ülemkomissar ning telesaate ?Rooli võim? vaatajaküsimustele vastaja Villu Vane, kelle sõnul avaldasid Läti kolleegid siirast imestust helkurite rohkuse üle Eesti teedel ja tänavatel.
    Politseitöötajad tõdesid, et praegune olukord on saavutatud aastatepikkuse töö tulemusena. ?Dekaadi sisse on mahtunud ulatuslikke reklaamikampaaniaid. Politseinikud on pimedal teel kõndivaid inimesi peatanud ja oma käega riiete külge helkureid kinnitanud, et need kohe taskusse ei rändaks. Kaua helkurid riiete küljes püsisid, muidugi ei tea,? rääkis Aeg.
    Vane hinnangul on helkurite populariseerimisele kõige enam kaasa aidanud järjepidev kampaaniate korraldamine, mida pole kahjuks võimalik konkreetsetes numbrites väljendada.
    ?Liiklusõnnetuste numbrid ei näita üksinda midagi. Arvestama peab ka muid faktoreid, nagu liikluse intensiivsus, liikluskorraldus, ilmastik. Ka taseme säilitamine on mõnikord hea näitaja. Keegi ei ole täna võimeline ütlema, milline oleks vigastatute ja hukkunute arv, kui vastavaid kampaaniaid ja karistamisi ei oleks toimunud. Isiklikult arvan, et oluliselt suurem,? tunnistas Aeg.
    Autoregistrikeskuse statistiku Aime Parve sõnul on autode registreerimise kasvutendents kindlalt näha ja seda kogu Eesti lõikes. Kui 2000. aastal registreeriti Eestis esmaselt 22 115 sõiduautot, 2002. aastal esmaselt 28 859 sõiduautot, siis 2003. aastal oli see arv juba 41 922 ehk üle neljakümne viie protsendi suurem kui aastal 2002.
    Maanteeameti infobüroost saadetud aastaülevaadete põhjal selgus, et võrreldes 1999. aastaga on pimedal teel hukkunute arv rohkem kui poole väiksem.
    Autojuht märkab ilma helkurita pimeduses liikuvat jalakäijat alles paari-kolmekümne meetri kauguselt. Helkuriga varustatud jalakäijat näeb autojuht pooltuledega sõites umbes saja viiekümne ja täistuledega sõites juba umbes kolmesaja meetri kauguselt. Helkur annab võimaluse ellu jääda ja vigastusteta koju jõuda.
    ?Kui suudate lähedasele selgeks teha, et helkuri kandmine muudab ta liikluses nähtavaks, võib see anda kojuootajale hingerahu,? lausus Aeg.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.