Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus ülesanne
Edukas, keskmise suuruse ja positiivse imagoga jaemüügiettevõttes kuuleb ettevõtte juht oma tuttavate kaudu alljärgnevast olukorrast:
Ettevõtte kaks töötajat vahendavad tööandja vahendeid ja infosüsteeme, sh raamatupidamistarkvara kasutades samaseid, tööandaja jaenomenklatuuri kuuluvaid muudest allikatest hangitud tooteid ettevõtte jaemüügihindadest odavamalt.
Vestlusest jaemüügi eest vastutavate keskastmejuhtidega ja kahtlustatavate töötajate otsese ülemusega ei selgu midagi. Ka ei anna kohest tulemust finantstarkvara monitooring.
Vastutavad valdkonnajuhid ei suuda juhi palvel tekkinud kahtlustesse samuti selgust tuua. Teised meeskonnaliikmed vaikivad.
Ettevõtte juht pöördub veel kord oma algallikate poole täpsustava info saamiseks, aga tulutult.
Kuidas tuleks antud olukorras juhil käituda?
Milliseid vahendeid kasutada nii kahtlusega töötajate kui ka nende otseste vastutavate juhtide osas?Kuidas käituda nende töötajatega ja meeskonnaga, kus nad töötavad?Kuidas käituda selle meeskonna otsese juhiga, antud funktsioonijuhiga ettevõttes?Kui, siis kuidas taastada ettevõtte imago ?petetud? klientide silmis?