EPL: Statoil astub McDonald?si ja Hesburgeri kandadele

23. veebruar 2004, 08:01

Eestis 44 teenindusjaamaga opereeriv Statoil astus jõuliselt kiirtoidurestoranide kandadele.

Statoil tõi möödunud nädalal võimsa reklaamikampaaniaga turule uue lasteeine. Tulevikus pole välistatud Statoili jaamadesse drive-in söögikohtade ehitamine, kirjutab Eesti Päevaleht.

Kiirtoidu müüjad on veendunud, et inimeste kiirenev elutempo tähendab kiirtoiduturu märgatavat kasvu.

?Uue lasteeine turule toomise tingis see, et lapsed armastavad Statoili hotdoge, einekomplektide pakkumine pole meie jaamades ammu enam uus asi,? ütles Statoili turundusjuht Hede Kerstin Luik.

Täna müüakse Statoilides lisaks hotdogidele ka võileibu, saiakesi, salateid, kuumi jooke jm. Luige sõnul on kiirtoidu müük väga kasumlik, mistõttu selle valdkonna arendamisele pööratakse pidevalt rohkelt tähelepanu.

Sel aastal on Statoilil plaanis veel mõned uued kiirtoidutooted turule tuua, esialgu proovitakse seda mõnes konkreetses jaamas.

Statoil teeb pidevalt autojuhtide seas mitmesuguseid uuringuid ning vormib selle põhjal oma kiirtoidu sortimenti. Luige sõnul on Statoilil ja McDonald?sil täiesti erinevad kiirtoidutooted, üks ei paku hamburgereid, teine hotdoge. Samas ei välistanud ta seda, et Statoili teenindusjaamades on tulevikus ka drive-in söögikohad.

McDonald?si seitsmest söögikohast viis paiknevad Statoili jaamade kõrval. McDonald?si Poola ja Balti regiooni juhi Dominik Szulowski sõnul on firma märganud, et Statoil arendab aktiivselt oma kiirtoidusortimenti.

Szulowski sõnul on McDonald?si ja Statoili vahel sõlmitud leping, millega esimene kindlustab oma huvisid mõistlikkuse piires. ?Ükskõik mida Statoil teeb, see peab lepinguga kooskõlas olema. See tähendab, et nad saavad oma kiirtoidukontseptsiooni arendada teatud piirini.?


Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing