Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Töötajate koolitamine ja paranenud klienditeenindus tõstis Home Depot kasumit

25. veebruar 2004, 11:37

Töötajate koolitamiseks, klienditeeninduse parandamiseks ja poodide uuendamiseks kulunud miljardid aitasid Home Depot`il näidata IV kvartalis 39% kasumikasvu.

Majapidamiste jaoks parandamise, korrastamise ja ehtituse vahendeid tootva jaemüügigigandi 1. veebruaril lõppenud kvartali kasum ulatus 951 mln dollarini ehk 0,42 dollarini aktsia kohta, kirjutab uudisteagentuur AP. Analüüsikeskuse Thomson First Call andmeil oodati keskmiselt 0,39 dollarist aktsiakasumit.
Kvartali käive tõusis möödunud aasta 13,21 mld dollarilt 15,13 mld dollarini. Vähemalt aasta aega tegutsenud poodides kasvas käive 7,6%.

Kompanii tegevjuht Bob Nardelli usub, et 1707 poeni küündiv jaekaubanduskett suudab edasi areneda kiire tempoga ja avada sel aastal 175 uut poodi.
Nardelli mainis investoritega kohtudes, et kompanii on teinud mitmel oma peamisel turul tugevaid tõuse, kuid samas polnud tegevjuht veel rahul keskmise ostu suurusega.

Möödunud kuul peibutas Home Depot sellega, et lubas klientidele puhtamaid poode, kergemat ostmisprotsessi ja uusi tooteid. 300 000 töötajaga Home Depot püüab samuti kasvatada oma töötajaskonda, et rohkemates klientides enda vastu huvi äratada.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing