Reede 2. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Uus teeninduskett asus turgu vallutama

Tõnu Tramm 27. veebruar 2004, 00:00

Tallinnas Sõpruse puiesteel asuva tööstushariduskeskuse hoones uksed avanud Allauto nüüdisaegne autoteenindus koos lastenurga ja e-kohvikuga on mõeldud eeskätt neile autoomanikele, kelle sõidukil on äsja garantiiaeg lõppenud, kuid kes ei soovi enam käia suhteliselt kõrgete hindadega margiteeninduses ning väiksematesse teeninduspunktidesse oma mõne aasta vanuse autoga ka minna ei tihka. Hetkel pakuvad sarnast teenust ka OÜ Forss ja Hiteh Autokeskus Tallinnas, kuid mõlemad on keskendunud peamiselt Saksa päritolu autodele. Allauto kaadrist moodustab enamuse Amserv Auto pikaajalise töökogemusega kaader ning uus teenindus on seadnud eesmärgiks kohelda võrdselt kõikide automarkide omanikke.

Firma teeb koostööd tööstushariduskeskusega, kaks autoeriala praktikanti on juba ametis, hooaja jooksul saavad praktikas kätt proovida paarkümmend poissi. Koostööst kooliga võidavad firma ühe asutajaliikme Sten Nugise hinnangul nii nemad, kool, kui ka margiteenindused. Praegu toimivad margiteenindused ise kutsekoolidena, õpetades poisse välja, teadmata, kas neist saab üldse asja või mitte.

Tallinnas kavatseb Allauto avada viie aasta jooksul kolm teenindust, lisaks kaks teenindust Tartus, üks Narvas, Pärnus, Rakveres, Viljandis ja Saaremaal.

Allautol on oma kliendikaardid, mis annavad hinnasoodustust: tunnihind on kaardiga 265 kr, ilma 295 kr, seda nii era- kui juriidilistele isikutele. Viimased saavad taotleda ka kaarti, mis toimiks ühtlasi maksevahendina. Kaardi peamine eesmärk on aga sõiduki hoolduse ajaloo salvestamine. Kaart on autopõhine, võimaldades ketistuvas teeninduses anda kliendi probleemile võimalikult kiire ja ülevaatliku info. Kaart maksab 100 krooni ja kehtib kaks aastat.

Kaupo Katkosilt
ASi Info-Auto tegevdirektor, (Fordi, Volvo ja Renault firmateeninduse endine juhataja)

Põhiliseks argumendiks, miks klient sõiduki vananedes on hakanud alternatiive otsima, on siiani olnud originaalvaruosade kõrge hind. Vastavalt grupierandimäärusele ja uutele esinduslepingutele on nüüd ka margiesindustel lubatud kasutada kvaliteetseid B-kategooria varuosi, mistõttu saame kliendile vastavalt tema võimalustele pakkuda rohkem lahendusi ja olla hinnapoliitikas senisest paindlikumad.

Varuosad tuleb muidugi ka asjatundlikult paigaldada. Tehaseväljaõppe saanud mehaanik soovib saada õiglast tasu, sõltumata sellest, kas töökohaks on margiteenindus või sõltumatu töökoda. Arvestada tuleb märkimisväärsete investeeringutega eriseadmetesse, ilma milleta võib saada hakkama küll eelmise kümnendi keskpaigas toodetud autodega, uuematega paraku aga enam mitte.

Seega senini sõltumatute töökodade kasuks olnud hinnaeelis lähitulevikus kaob ja määravaks jäävad kliendikeskne teenindus, asjatundlikkus ja paindlikkus. Klientide usalduse võib võita ja kogemused saavutada pikema aja jooksul, mistõttu ei ole tõenäoline, et kohe peale järjekordse alternatiivse teeninduse tekkimist margiteeninduse kliendid üle jookseksid. Teisalt on tugevate konkurentide lisandumine teretulnud, sest see sunnib ka meid senisest rohkem pingutama.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing