Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ettevaatust, Turbo Lehma tõbi!
Tallinna Piimatööstus on turule toonud uue tootesarja, mille nimi üksi pakub kõneainet. Turbo Lehma joogijogurtite hüsteeriliselt lõbus maailm algab juba pakendist ? kolmnurksed pakid, mis mõjuvad ühtaegu värskelt ja nostalgiliselt. Kes ei meenutaks heldimusega tuubimarmelaadi Kosmos, Tartu tosse, Tarhuni, mummulisi plekist mannatopse ja mida kõike veel. Nende jaoks aga, kellele Nõukogude Eesti camp suurt midagi ei ütle, on Turbo Lehm lihtsalt üks meeldivalt värvikirev ja teistest jogurtilistest kaugelt eristuv toode.
Toreda pakendi juurde kuulub aga ka tore reklaamikampaania, kus koos A Filmiga on televisiooni paisatud animatsioon, kus peaosas maniakaalselt tantsu vihtuvad lehmad, kes teevad Riverdance?ile iga kell ära. Sel lihtsal põhjusel, et Turbo Lehmal on ?jõud taga?. Mis on väga hea loosung.
Tundub, et rokkivas lehmas on kindlasti potentsiaali võluda ühtviisi nii lapsi kui täiskasvanuid. Kujutan ette, kui lõbus oli kampaania loojatele kogu protsess, ja tegemise mõnu paistab heast reklaamist alati ka välja.
Suurepärane töö. Usun, et poodi minnes ei lase jõnglane oma emal-isal piimatoodete letist niisama mööda jalutada, vaid nõuab Turbo Lehma.
Autor: Lauri Tikerpe