Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Juhis parima telereklaami loomiseks
Jim Aitchisoni ?Cutting Edge Commercials? kirjeldab samm-sammult, kuidas luua maailma parimaid telereklaame 21. sajandil. Raamat tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud reklaamiloojate praktilistele kogemustele. Esimeses peatükis käsitleb autor telemeedia erisusi võrreldes teiste meediatega ning sellest tulenevaid asjaolusid, mida tuleb telereklaamide väljatöötamisel arvestada.
Teine peatükk käsitleb reklaami strateegilist planeerimist ja reklaamikontseptsioonide eeltestimist. Raamatu kolmas peatükkis annab vihjeid, kuidas leida suurepärast telereklaami ideed, kust ammutada inspiratsiooni ning kuidas ideed hinnata.
Eraldi peatükk on pühendatud huumorile, kuna see on väga mõjus viis inimeste emotsionaalseks kaasamiseks ning nende mõjutamiseks. Autor vaatleb, milline nali töötab kõige paremini, kuidas naljakat klippi luua, kuidas seda kliendile esitada/müüa. Viimases osas toob autor välja palju inspireerivaid näiteid, millised on uued lähenemised ideede müümisel.
Autor: Tõnu Kõva