Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Coca-Cola rahvale oma

Made Rässa 09. märts 2004, 00:00

Piinlik moment. Imre Sooääre sõnad kõrvus kõlamas: ?Tugevale rahvale ja vähemuse vahvale, kurbadele kujudele?? mõistan, et Coca-Cola rahva ärkamisaeg on käes! Nüüd näen, kust ?Tegelikkuse KesKuse? tegijad inspiratsiooni ammutasid, et eestlased enda eesnimed Coca-Cola vastu vahetaksid ja õnnelikuks Coca-Cola rahvaks saaksid.

Võid eitada, palju tahad. Ironiseerida. Rääkida, et tarbimisühiskond on oma piirid ületanud. Jama. Tegu on väga hea tööga, mis koondab ühte reklaami kõik brändi väärtused. Laulu sõnum on tegelikult väga soe ja seal pole sõnagi Coca-Colast. Sõnad seostuvad mõnujoogiga visuaalsete elementide kaudu, milleks on Coca-Cola pudelite detailid. Seega püsib kaubamärk meloodiast lummatud vaataja teadvuses ning sööbib sinna. Ja ennäe kui lihtsate ja väheste vahenditega selline tulemus saavutatakse.

Coca-Cola imagoklipp on hea näide, et reklaamiagentuur ei pea kõike alati oma vahenditega tegema ning teiste oma ala proffide kaasamisest sünnib ainult tulu.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing