Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Peugeot asus juhtima tarbeautode turgu
Langusest hoolimata haaras turul juhtohjad Peugeot, seda väikekaubiku Partneriga. Autole leidus 47 ostjat.
Kui jaanuari tulemuste järgi juhtisid turgu suured kaubikud, siis veebruaris pidid need väikestele kaubabussidele alla vanduma. Viimaseid müüdi nimelt 94 tükki, mis on 40,5% kogu turu mahust. Teisele kohale lükkusidki suured kaubikud, neid müüdi 63 tükki ehk 27,2 protsenti turumahust. Pronksise tulemuse saavutasid 37 müüdud raskeveokit, neile kuulub peaaegu 16% kogu Eesti tarbeautode turust.
Veebruaris meeldisid tarbeautode ostjaile enim Peugeot Partner, millele leidus 47 ostjat, suurkaubik Renault Master, müüdi 26 tükki, ja väikekaubik Citroen Berlingo, mida müüdi 16.
Täpsustus reedeses autorubriigis ilmunud müügistatistikale: nimelt jäi veebruari müüduimate autode nimistust eksikombel välja Opel Meriva, mida müüdi 40 tükki ja mis seega oli veebruaris populaarsuselt 2.?3. kohal.