McDonald'si aasta eesmärk: klientide rahulolu tõstmine

09. märts 2004, 15:06

Tarbijate rahulolu tõstmine on McDonald`si selle aasta üks peamise eesmärgiks, ütles uudisteagentuur AP teatel kiirtoitlustusketi tegevjuht Jim Cantalupo.

?Ehkki me oleme oma arengutega rahul on meil palju veel teha,? ütles Cantalupo Wall Streeti analüütikute kohudes. ?McDonald`si müük on sel aastal kasvanud vähemalt aasta aega tegutsenud restoranides 11,9%, kuid ma pole ikkagi rahul, kuna kliendid pole rahul,? lisas ta.

?Me ei taha, et McDonald`s tunduks ja paistaks klientidele nagu viiekümne aastane. Ma soovin, et McDonald`s oleks igavesti noor,? sõnas Cantalupo kiirtoiduketi kohta, mis järgmisel aastal tähistab oma viiekümnendat juubelit.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing