Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nulli kadumise tõttu häälestatakse valveseadmed ümber
ASi Skorpioni Julgestusteenistus tehnikaosakonna juhi Meelis Lehismetsa sõnul ei too nullide kadumine telefoninumbrite eest mingeid muudatusi kaasa Tallinnas asuvatele klientidele.
?Muutuvad erinevate maakondade sisse- või väljahelistamise koodid, mida saab kohapeal muuta kas turvafirma tehnik või mõningatel juhtudel ka läbi meie süsteemi ilma kliendi juurde minemata. Mõlemal juhul teavitame klienti tema turvasüsteemis läbiviidavatest muudatustest ette,? selgitas Lehismets.
Turvateenistuse Alfastar müügidirektor Ruslan Feofanov täpsustas, et valvesüsteem tuleb ümber programmeerida juhul, kui autonoomne turvasüsteem on seadistatud helistama näiteks mobiiltelefonile. Ümber tuleb häälestada ka suurtes hoonetes asuvad valveseadmed, mis ühenduvad läbi lokaalsete jaamade, kus valitakse ette lisanumber.
ASi Falck Eesti avalike suhete juhi Indrek Lindsalu sõnul on nende firma kõik vajaliku juba ära teinud. Kõigi Falcki klientide seadmed helistavad häire puhul ilma nullita.
ASi Securitas IT-juht Teet Lind ütles, et kliendi enda kohaloleku vajadus objektil, mida ümber programmeeritakse, sõltub sellest, kas tema turvasüsteemi paigaldajaks on olnud turvafirma või kliendi enda otsitud paigaldaja. ?Kui tegu ei ole meie rendiseadmetega, peab klient muudatuse laskma läbi viia isikul või ettevõttel, kes valvesüsteemi paigaldas,? täpsustas Lind.
Muudatuste läbiviimiseks on turvafirmadele aega antud aprilli lõpuni.
Autor: ÄP