Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Tehke rohkem lapsi!

Marko Kekishev 16. märts 2004, 00:00

Üldjuhul mind ei huvita absoluutselt auto hingeelu ja mingi tehnika võime minu staatust tõsta/langetada. Auto valisin arvestades inimeste ja kraami hulka, mida peab saama punktist A punkti B toimetada. Seega ei eruta mind enamasti autohulludele suunatud reklaam ? see ei räägi minuga. Saksa Auto on aga suur erand.

Sisuliselt hinnasõnum (uuenenud mudel on eriti hea hinnaga) on esitatud päevakajaliselt, heas mõttes eestimaiselt, isegi aateliselt. Tekib tunne ja see on suur asi.

Autoreklaam väljub ettevaatlikult tehnikamaailmast. See on reklaam, mis kusagil kuklas ütleb: sa oled normaalne inimene, ela, ela täiega, ja jäta kõik muud, vähemalt autoga seotud mured meile.

Ja just nii paljudele ka meeldib. Titepildil on kaks sõnumit: kindlustunnet pakkuv, teatavat vastutust deklareeriv ja lisaks, et Sharan on uuesti sündinud. Toode ise pole pealetükkiv, enamik reklaamipinnast pannakse inimkontakti loomise teenistusse. Laps on pereauto kontekstis trafarett, reklaamis aga jõuab särtsakas pealkiri banaalsust vältida.

Muidugi poleks ma eestlane, kui üldse ei iriseks. Mäletades aastatetagust BMP DDB Londoni büroo Volkswagen Polo L hinnakampaaniat Inglismaal, kus saadi hakkama peaaegu ilma sõnadeta, on tubli Eesti toode tekstiga selgelt üle koormatud. Minu andmetel on autoriteks Saksa Auto oma inimesed, kes vormistusel kasutanud vabakutselisi professionaale. Püssirohtu tundub jaguvat, hea agentuuri kogemus aga annaks lisaväärtust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing