Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autonäitus muutus perele soodsamaks

    Motorexi korraldajate esialgsete kavatsuste kohaselt oli ainus võimalus täiskasvanul Motorexi külastada osta 120kroonine pääse ning kui kaasas ka lapsed, siis maksta veel iga lapse pealt lisaks 80 krooni. Neljaliikmelise perekonna väljaminek oleks seega küündinud 400 kroonini. Vahetult enne Motorexi ilmus aga Eesti Näituste kodulehele lisateave 200 krooni maksva perepileti kohta, mis võimaldab nimetatud summa eest siseneda kahel täiskasvanul ja vähemalt ühel lapsel. Ei pressiteade ega ükski muu infokanal seda väidet aga ei kinnitanud, samuti ei teinud näituse korraldajad sellest külastajatele väga olulisest muudatusest poole sõnagagi juttu näituse avamisel. Näituse korraldajate pressikonverentsi, kust saanuks sellele infole kinnitust, tänavu samuti ei toimunud. Alles piletimüügikassast asja järele küsides selgus, et 200 krooni maksev perepilet on tõesti olemas. Tuleb vaid osata seda küsida.
    Soodsam sissepääs on peredele oluliseks leevenduseks, sest väljaminekud ei pruugi piirduda üksnes näitusepiletiga. Näiteks on kogu lillepaviljoniesine ja ülejäänud näitusekeskuse ümbrus parkimiseks suletud ja kõik, kes keeravad Pirita teelt ära lillepaviljoni poole, suunatakse sujuvalt mäekaldast üles, Eesti Näituste tasulisse parklasse. Parkimine parklas maksab 30 krooni, tasuta saab parkida üksnes Pirita tee ääres.
    Iseenesest on aga näitusel piisavalt vaadata-uudistada ning valdav enamus sõidukeid, mis pidid näitusele jõudma, on seal ka kohal. Vaid esialgselt plaanitud universaalkerega 5-seeria BMW ei jõudnud õigeks ajaks pärale, seevastu näituse nael, Hyundai kontseptauto OLV, on täiesti olemas. Tema kohaletoomine läks maaletoojale maksma kaugelt üle paarisaja tuhande krooni, mis võib olla üheks põhjuseks, miks see auto ei sära keset mõnd suurt saali, vaid on esimese hooga üsna raskesti leitav. Ta asub A-ja B-halli vahel, täpsemalt Toyota ja Mazda stendi vahelisel alal.
    Mazda stend on seevastu aga üks näituse atraktiivsemaid. Lisaks silmatorkavale Kuuba- ja revolutsiooniteemalisele kujundusele toimuvad seal igal täistunnil vaatemängud, külastajad saavad tõmmata loosiratast ja kõikide võitjate vahel loositakse homme õhtul välja reis Kuubale.
    Mazda maaletooja Inchcape Motors Finland Oy turundusdirektor Edvard Duncker möönis, et Kuuba stiil meeldib rahvale ja erineb teistest väljapanekutest täielikult. ?Kahjuks ei saa öelda, et revolutsiooniteema on täielikult meie enda välja mõeldud. Idee alge pärineb siiski Mazda Europe?ist ja on seotud Mazda RX8 revolutsiooniliselt uue rootormootoriga,? selgitas Duncker revolutsioonilise meeleolu toomist Eesti näitusehalli.
    Kel aga Mazda Kuuba-reisiga ei näkka, võib õnne proovida Hansa Liisingu XL-kampaanias. Kümnekonna auto seast (mis on tähistatud alustele riputatud XL-särkidega), saavad külastajad valida oma lemmiku, saates SMSi oma eelistusega numbril 12010. Kõikide sõnumi saatjate vahel loositakse välja reis Pariisi autonäitusele.
    Suure väljapanekuga esineb näitusel Silberauto, kes on koondanud enda alla terve D-halli. Põnevamatest autodest saab seal näha uut mahtuniversaali Mitsubishi Grandist, Mercedes-Benz SLKd ja muidugi Chrysleri uut luksusautot 300C. Kusjuures mitte suve hakul müügile jõudvat sedaanversiooni, vaid universaali, mis on märksa atraktiivsem.
    Motorexi superpakkumisi autofirmad üldjuhul kavandanud ei ole, soodushindu aga küll, kuid need ei erine kuigivõrd igapäevastest müügikampaaniatest.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.