Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suzuki tegi Liana lihtsate vahenditega uueks autoks

    Suzuki on suutnud teha siiani veidi kummalise olekuga Lianast täiesti korraliku auto ja seda suhteliselt lihtsate vahenditega. Autol on uue kujuga põrkerauad, küljelaiendid, uus iluvõre jms, mis jätab temast sootuks teise mulje.
    Mis puudutab auto sisemust, siis see on täiesti uus. Siin ei ole endisest kõvast plastmassist veidra disainiga armatuurlauast ega elektroonilise kiirusenäiduga tabloost enam midagi järel. Tegemist on soliidse ja kvaliteetsest materjalist sisemusega, mis autosse istudes jätab autost hoopis meeldivama mulje. Enam ei pane tähelegi neid pisipuudusi, mis seniselt mudelilt alles jäänud: kallimate konkurentidega võrreldes pisut kõrgem müratase ja Suzuki kombel ülikerge gaasipedaal. Tagaistmelegi mahub vabalt pikemat kasvu kodanik vaatamata sellele, et auto ise on suhteliselt väike. Peale on kõrgust küll ja enamgi veel ja põlveruumi on piisavalt. Kahju vaid, et rooli saab liigutada üksnes üles-alla, suuremat kasvu inimene sooviks, et see käiks ka sisse-välja. Et käte asend roolil mugav oleks, ei saa istet väga taha lasta, parem jalg hakkab tihkelt vastu laia keskkonsooli nühkima.
    Kuid see on probleem, mis ei puuduta kaugeltki iga sõitjat, märksa laiemale publikule on olulisem hoopis see, et auto on hea varustusega, talle saab ka nelikvedu ning et ta hind on igati mõistlik. Baasmudel (1,3) maksab 169 900 krooni, varustuses on 2 turvapatja, 4 elektrilist aknatõstukit, elektriliselt reguleeritavad peeglid, roolilt juhitav integreeritud CD-stereo, istme- ja peeglisoojendused jms. 1,6-liitrise mootoriga variandile lisandub ABS+EBV, 4 turvapatja ja baashinnaks on 189 900 krooni, koos konditsioneeriga 199 900 krooni. Liana 4WD mudel maksab 219 900 krooni, autol on baasvarustuses konditsioneer ning 15tollised valuveljed. Kes nelikvedu ei soovi, võib sama raha eest osta automaatkäigukastiga auto, kui aga see on siiski vajalik, siis mõlemad korraga maksavad 235 900 krooni.
    Mis aga proovisõidul veel silma torkas: vähemalt uuena on Liana märksa janusem, kui tehnilistes andmetes märgitud. Keskmine kulu kippus vägisi jääma 10 liitri lähedale 100 km kohta, kuid see on põhjendatav sellega, et mootor ja nelikveosüsteem olid veel sisse sõitmata.
    Motorexil ulatas Japauto tegevdirektor Felor Pärnpuu Urmo Aavale ja tema kaardilugejale Kuldar Sikule üle uue Suzuki Liana võtmed. Suzuki Ignisega MM JWRC sarjas sõitvate meeste senine tänavasõiduauto oli Suzuki Grand Vitara, mille Japauto andis neile kasutada möödunud aastal.
    Nimi Liana ei tulene lihtsalt ilusast naisenimest, vaid tal on ka konkreetne tähendus. See on lühend väljendist life in a new age, mis tähendab elu uues põlvkonnas. Paljudes on Liana tekitanud küsimuse, mis klassi auto ta on. Justkui luukpära, aga ei ole ka, justkui mahtuniversaal, aga ei ole ka. Tootjad kirjeldavad teda järgmiselt: järskpära dünaamiline välimus, universaali mahukas pakiruum ja mahtuniversaali avar siseruum. Kokkuvõttes peetakse teda aga siiski väike-MPVks, ehk väikeseks mahtuniversaaliks.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.