Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Infokeskus saatis laiali 1000 jõulutervitust
Eesti Info Keskus ostis oma 1181 infotelefoni klientidele ja partneritele elektrooniliste jõulukaartide saatmise teenuse sisse Eesti juhtivalt internetilahenduste valmistamise teenust pakkuvalt ettevõttelt CMA.
CMA lubas pakkuda täisteenust, st lisaks otsepostitusele ka aruandlust, kui palju ja kellele kaart saadeti. Samas esitas CMA detsembris Eesti Info Keskusele eksitava aruande, nii et ettevõte ei saanudki teada tegelikult saatmata jäänud e-kaartide hulka ja põhjusi.
Alles märtsis selgus, et detsembris ebaõnnestus tehnoloogilistel põhjustel CMA-l tuhande kirja saatmine. Nüüd tehnoloogiliste viperuste likvideerimisel jõudsid jõulutervitused kolm kuud hiljem kohale, nentis Lumiste.
Kuigi kirjad saadeti serverist, mis asub Elioni pakutavas CityNeti ühendusvõrgus, on kogu vastuse võtnud enda peale võrgu haldaja CMA.
CMA esindaja Martin Vahteli sõnul andsid nad endast parima, et normaalne olukord võimalikult kiiresti taastada. Kahtlemata võis juhtunu tekitada segadust, kuid infotehnoloogia on keerukas valdkond ning pisemate viperuste eest ei ole kaitstud ka kõige kompetentsemad teenusepakkujad, nentis Vahtel.