Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Puhkepäeva turismiuudised

    Estravel kordab eelmise aasta ühispakkumist koostöös Lithuanian Airlinesiga ja pakub neilt edasi-tagasipileti Vilniusesse ostnud reisijatele tasuta edasi-tagasilennu Vilniusest mujale Euroopasse.
    Pakkumine kehtib oktoobri lõpuni kõikidesse linnadesse, kuhu toimuvad Lithuanian Airlinesi opereeritavad regulaarlennud. Juurde tuleb tasuda vaid sihtriigis kehtivad lennuväljamaksud.
    Vilniuse edasi-tagasipilet maksab 3890 krooni, lisanduvad lennujaamamaksud. Euroopasse lennates võivad maksud kokku lisada hinnale ligi 1000 krooni.
    Tasuta saab Vilniusest edasi lennata Amsterdami, Berliini, Brüsselisse, Frankfurti, Helsingisse, Kiievisse, Kopenhaagenisse, Londonisse, Moskvasse, Pariisi, Stockholmi.
    Itaalia odavlennufirma Volare avab 14. mail otselennu Tallinnast Põhja-Itaaliasse Milanosse.
    Odavaim ühe otsa pilet maksab 80 eurot (1250 krooni), lisanduvad lennujaamamaksud. Koos maksudega on edasi-tagasipileti hinnaks 3333 krooni.
    14. maist 12. juunini lendab Volare Tallinnast Milanosse esmaspäeviti ja reedeti. Lend väljub öösel kell 2.15 ja jõuab kohale kell 3.55. Edasi kuni septembrini lennatakse samadel kellaaegadel, kuid teisi- ja neljapäeviti. Sügisest jätkuvad taas esmaspäevased ja reedesed lennud.
    Tallinna lendamiseks kasutab Volare Milanos Orio al Serio lennujaama, mis asub Milanost 45 km kirdes Bergamo linna külje all. Orio al Serio lennujaama kasutavad teiste seas ka odavlennukompaniid Ryanair, Air Berlin, Sky Europe, BMI, Sterling. Tallinn on Volarele ainuke sihtkoht Põhja-Euroopas.
    Tallink Grupp loodab tuua esimese kiirlaeva Tallinna?Helsingi liinile järgmise nädala lõpus.
    ?Kontrollaeg on 7. aprill, siis peaks esimene laev olema liinil, kui jääolud muidugi lubavad. Teise kiirlaeva lisab Tallink aprilli lõpus ja kolmanda mai keskel,? ütles Tallinki investorsuhete juht Marek Mägi. Tema sõnul võtab Tallink juba vastu broneeringuid kiirlaevadele. ?Meie eeliseks on see, et juhul kui jääolud ei luba kiirlaevadel veel järgmisel nädalal sõita, siis suured reisilaevad Romantika ja Meloodia viivad inimesed ikkagi sihtpunkti. Klient saab julgelt oma liikumisi planeerida,? rääkis Mägi.
    Möödunud nädala lõpus tõi Tallink Tallinna?Stockholmi liinile Läänemere uusima, 150 miljonit eurot maksva kruiisilaeva Victoria I. Samal ajal saatis Tallink Paldiski?Kappelskäri liinile piirkonna suurima kaubalaeva Regal Star, seni samal liinil kaubavedusid teenindanud Kapella saatis ettevõte Tallinna?Helsingi liinile. 1. aprillil avab Tallink Grupp uue laevaliini Helsingi?Tallinn?Peterburi, kus reisijaid hakkab teenindama Tallinki reisilaev Fantaasia.
    Estonian Air planeeris 28. märtsil kasutusele võtta uue broneerimissüsteemi, millega saab broneerida ilma end kasutajaks registreerimata viie lihtsa sammuga.
    Vanalt süsteemilt uuele üleminekuga tekkinud tehniliste probleemide tõttu on aga uue süsteemi rakendamine aadressil reisi.net viibinud sel nädalal. Uues süsteemis on lennupileti hinnatase soovitud kuupäeval ning vastavalt sellele saab valida väljalennu ja tagasilennu.
    Nordic Jet Line?i katamaraan Baltic Jet tegi hooaja esimese reisi eile. Kuni 21. aprillini sõidetakse Tallinna?Helsingi liinil kuus reisi päevas, alates 22. aprillist naaseb aga liinile ka Nordic Jet ja väljutakse 12 korda päevas.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.