Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Superkeskuse avamine tõi ummiku hoolimata erimeetmetest

    Viiest Äripäeva ajakirjanikust, kes lähenesid Ülemiste keskusele eile õhtul viiest eri suunast, sai kõige kiiremini kohale Tartu maanteed kaudu väljastpoolt Tallinna tulles. Kõige kauem pidi Ülemistele lähenema ida poolt.
    Kõik eksperimendis osalejad olid ühel meelel, et suuremast liikluskaosest päästsid seekord ajutiselt tööle võetud liikluse reguleerijad.
    Vabadest autokohtadest Ülemiste keskuse parklas võis järeldada, et linnaelanikud võtsid kuulda ka eelnevalt meedia vahendusel hoiatanud Tallinna liiklusteenistuse direktorit Mati Songiseppa, kes ei soovitanud sel nädalal kaubamaja vaatama kiirustada. Seda just liiklusummiku kartusel.
    Liiklusspetsialistid on korduvalt tähelepanu juhtinud niigi suurel koormusel töötava Tartu maantee ning Peterburi ja Järvevana tee ristmiku ummikutele, mida uus, 7 miljonit külastajat aastas ootav superkeskus süvendab. Keskuse juhid on seni olnud optimistlikumad.
    Seda oli eile õhtul ka Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits. ?Sõitsin kella viie paiku õhtul kesklinnast Olümpia juurest Ülemistele 7?8 minutiga,? lausus ta. Ta lisas samas, et kindlasti oli oma osa ka liikluse reguleerijatel ? vilkuva fooritulega ristmikule välja sõitvaid juhte polnud.
    Raimo Ülavere - Tartu mnt, 10 minutit:
    Alustasin sõitu Stockmanni juurest 17.45 ja jõudsin kümnekonna minutiga Ülemiste keskusesse. Autode rodu algas Sikupilli juurest, kuid saba liikus kiiresti. Ilma reguleerijateta oleks olnud päris suur ummik.
    Tee läks libedalt ja lihtsam oli pääseda ostukeskusesse, kui sealt minema saada. Väljasõit Suur-Sõjamäe teele oli umbes, parem valik oli keerata parklast välja Tartu maanteele.
    Näis, et ka Tallinna kesklinn oli rohkem umbes kui tavaliselt, paljud vist püüdsid Ülemiste ristmikku vältida.
    Gea Velthut-Sokka - Peterburi tee, 20 minutit:
    Jäin ummikusse Dvigateli juures ja ostukeskusesse jõudsin 20 minutiga. Autod kulgesid ühtlase voona, kuid jalakäijad ei saanud teest üle ja seiklesid autode vahel. Ristmikel oli palju politseinikke, osa neist vahtis ülevalt viadukti pealt, et kuidas all ristmikul läheb. Hullem kui ristmike ületamine oli kaupluse parklasse sissepääs, sinna pöörab ainult üks rida.
    Parklast välja pääsemiseks Suur-Sõjamäe tee poolt kulus omakorda 20 minutit. Ristmikul sattusin segadusse. Näis, et foorid ei huvita seal kedagi. Võib olla oli reguleerija, aga mina nägin, et mul on roheline tuli, samas ristmik oli teisest suunast autosid täis.
    Indrek Susi - Suur-Sõjamäe tee, 20 minutit:
    Suur-Sõjamäe teel jäin Dvigateli juures ummikusse ja ostukeskusesse jõudsin 20 minutiga. Saba läks kiiresti ja autojuhid käitusid rahulikult, keegi polnud närvis, sest oli ju ette teada, et on ummik. Ainukesena olid närvis Falcki turvamehed, nemad vehkisid päris kõvasti.
    Kristina Traks - Järvevana tee, 10 minutit:
    Järvevana teelt jõudsin umbes kümne minutiga kaubanduskeskusesse, kuigi autode saba oli kilomeetri pikkune. Ummik õgvenes kiiresti ja mulle näis, et suurem probleem oli neil, kes tahtsid Järvevana teelt linna poole sõita.
    Eda-Liis Kann - Tartu mnt, 5 minutit:
    Lähenesin Tartu poolt ja jõudsin linna piirist ostukeskusesse viie minutiga kell 16.40. Ainsa autona keerasin vabast reast parklasse, ummik linna sõiduks algas poe parklasse sissepääsu tee eest.
    Sõitsin 17.15 uuesti sama teed Tallinna piirist kaupluseni ja jõudsin kohale kolme minutiga. Mingeid probleeme polnud. Inimesed, kes elavad linnast väljas, ei tule poodi mitte kodust, vaid töölt, nädalavahetusel võib teine pilt avaneda.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.