Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Viru Keskusesse tuleb kõige suurem ilumaailm Eestis
Tegemist on Tallinna Kaubamaja uue Ilumaailmaga, mis kolib praeguselt tuhanderuutmeetriselt pinnalt poolteist korda suurematesse ruumidesse Viru Keskuses, võttes enda alla kogu esimese korruse. Lisaks eksklusiiv- ja laiatarbekosmeetikale müüakse Ilumaailmas naistejalatseid, -kotte ning -aksessuaare, samuti juveele ja kellasid. Tegutseb optikakauplus. Esindatud on ka seni vaid juuksurisalongides müügil olnud professionaalsed juuksehooldussarjad. Naiste kõrval pole unustatud ka mehi ? meeste ilutoodete müük kogub aina suuremat populaarsust.
Uue Ilumaailma mastaapsusest annab aimu kas või asjaolu, et peale The Body Shopi kaupluse Viru Keskuses rohkem kosmeetika- ja parfümeeriatoodete müüjaid pole. Keskuse juht Ants Vasar möönab, et ega keegi hiiglasliku Ilumaailma kõrvale ei kipu oma poodi avama. ?Juudi kaupmees küll ütleb, et kui tahad poodi teha, tee see sinna, kus teine juba ees on, aga eestlane on arem,? sõnab Vasar muigamisi.
Tallinna Kaubamaja Ilumaailma juhataja Ave Ottesson räägib, et uus Ilumaailm erineb praegusest mitmeti. ?Eksklusiivsed kaubamärgid ? näiteks Biotherm, Chanel, Lancome, Elizabeth Arden jt ? eksponeerivad end omaette maailmas, millel on just nende brändi keskne kujundus. Lisaks pakume kliendile lisaväärtust ilustuudiotega ? Decleoril ja Matisil on oma väike kosmeetikakabinet, avatud on ka juuksurisalong ning küünestuudio,? tutvustab Ottesson.
Ottessoni hinnangul aitab selline kontseptsioon, kus ilutooted ja -teenused on kõik ühes kohas, kliendil aega kokku hoida. ?Usun, et salongide kõige tihedam külastusaeg on pühapäev, mil naised võtavad aega iseenda jaoks, tulevad kauplusesse ning saavad ühtlasi ka ilusalongis ära käia,? arvab Ottesson.
Seda, et Ilumaailma külastajad pealt vaatavad, kuidas juuksuritoolis kliendile soengut pähe tehakse, ei maksa karta, sest salongid on müügisaalist eraldatud.
Samas mainib Ottesson, et kliendid on üsna julgeks muutunud ning lasevad endale tootetutvustuse päevadel müügisaalis meiki või lausa suuremaid iluprotseduure teha.
Kevadest hakatakse pakkuma ka erapooletu ilunõustaja teenust. Nõustaja oskab kümnete kaubamärkide keerises pea kaotanud ostjale nõu anda kõigi Ilumaailmas müügil olevate toodete ja kaubamärkide kohta.
?Kõigepealt kuulab nõustaja kliendi soovid ja mured ära ning siis suundutakse koos müügisaali. Ühe kliendi nõustamiseks võib kuluda kuni kaks tundi,? tutvustab Ave Ottesson ja lisab, et kindlasti tuleb nõustamisaeg eelnevalt kokku leppida.
120 000-le Partnerkaardi omanikule on ilunõustaja teenete kasutamine tasuta, teistel juhtudel sõltub hind ostu suurusest. Alla 500kroonise ostu puhul võib ilunõustaja tasu jääda saja krooni ringi.