ETK Leivast saab Eesti Pagar

02. aprill 2004, 10:00

Sel aastal ettevõtte arengusse 15 miljonit krooni investeeriv AS ETK Leib hakkab alates aprillist tegutsema kaubamärgi all Eesti Pagar.

Uuenenud tootepakendite ning menukate tervisetoodete valiku suurendamise abil prognoosib ettevõte käesoleva aasta müügikäibe kasvuks 14%.

Viimastel aastatel leiva- ja saiatoodete turul valitsenud langustrend on ettevõtte hinnangul peatumas. 'Tundub, et turg on stabiliseerumas,' sõnas ETK Leiva tegevjuht Veikko Vaarja. 'Vähenenud on klassikalise eesti leiva-saia söömine, suurenenud tervislike teraviljatoodete tarbimine. Eesti Pagar tahab oma positsiooni tugevdada mõlemas liinis.'

Suurimat potentsiaali turuosa kasvatamiseks näeb Eesti Pagar ettevõtte tegevjuhi sõnul eelkõige Tallinnas. 'Praegu on meie positsioon väga tugev Lõuna-Eestis, kus hindame oma turuosaks 40-50%. Suurimat potentsiaali arenguks pakub Põhja-Eesti ja eelkõige Tallinna turg.' Hetkel ulatub ETK Leiva turuosa Eestis 13,4%-ni, selle aasta eesmärgiks on selle suurendamine 15%-ni.

Alates aprillist Eesti Pagari kaubamärgi all tegutsev AS ETK Leib investeerib sel aastal ettevõtte arendamisse 15 miljonit krooni. 'Põhirõhk on tootmise kaasajastamisel, seadmete ja infotehnoloogia süsteemide uuendamisel ning turundustegevuse aktiviseerimisel,' kommenteeris investeeringuid Veikko Vaarja. Uuenenud visuaalse identiteediga jõuavad esmalt poelettidele Õnne-seeria tooted.

2003. aastal teenis AS ETK Leib 144 miljoni krooni suuruse käibe juures ligi 1 miljonit krooni puhaskasumit. 2004. aastal prognoosib ettevõte käibeks 163 miljonit krooni. Eesti Pagari tooted valmivad Võru, Valga ja Paide tehastes, ettevõte annab tööd ligi 400 inimesele.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing