Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

A. Le Coq arendab Aura kaubamärki

07. aprill 2004, 13:50

A. Le Coq arendab Aura kaubamärki, tuues sel aastal turule rekordarvu uusi tooteid ning koondades kõik oma veed Aura brändi alla.

Lisaks uuendatakse Aura mahlade ja mahlajookide välisilmet, teatas ettevõte.
?Võrreldes eelmise aastaga kasvasid Aura toodete müügid selle aasta esimese kolme kuuga 5%, kõige kiirema kasvu tegi läbi vee tootegrupp. ?Seoses liikumisega Baltikumi dimensioonile uuendame pakendeid ? kujundus muutub rikkalikumaks ja jumekamaks, kasutame senisest rõõmsamaid värve. Lisaks asetame tugeva rõhu tootearendusele, uudiseid sellest vallast on oodata aasta läbi. Erilises fookuses on tervislikkuse suund,? rääkis AS?i A.Le Coq juht Tarmo Noop.

Alates märtsikuust on turul Aura uus vürtsikas tomatimahl Spicy Tomato, mahlaperekonda lisandub aasta jooksul veelgi uusi maitseid. Tervisliku vähendatud kalorsusega kontseptsiooniga täieneb ka ACE mahlajookide perekond.

Vete segmendis keskendub A. Le Coq käesolevast kevadest Aura kaubamärgile, A. Le Coq Arctic veebränd suletakse ning A. Le Coq Arctic Sport jääb tähistama vaid spordijookide suunda. Sel kevadel lisandub Aura veeperekonda uus pirnimaitse, aasta jooksul täieneb maitsetevalik veelgi. Kõigi vete gaseerituse aste on viidud madalaimale tasemele, vähendamaks koormust maole ja parandamaks vee kiiret omastamist organismi poolt.

2000. aasta sügisel turuletoodud Aura kaubamärk on nelja aasta jooksul kiiresti arenenud - algselt vaid mahlabrändina tuntud Aura perekonda kuuluvad täna ka vesi, jäätee ning ACE vitamiinijoogid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing