Hinnatõusu-hirmul on suured silmad

Mati Feldmann 08. aprill 2004, 00:00

Tuleb välja, et tarbija tajutav hindade tõus läheb millegipärast kardinaalselt lahku statistikast. Märtsis tõusid hinnad vaid 0,4%, ja see arv on aasta baasil. Samas oli tarbijate hinnang viimase 12 kuu hinnatõusule tervelt 9,2%!

Ehk saab suuri kääre selgitada kauba paanilise kokkuostmisega enne 1. maid. Marketites haaratakse lennult 25kiloseid suhkrukotte ja viimase hitina on ära os-tetud jämedam sool. Kui rahakoti kogu sisu on läinud suhkrule-soolale, siis tundubki, et hinnad on krõbedad.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 14:20
Otsi:

Ava täpsem otsing