Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hinnatõusu-hirmul on suured silmad
Tuleb välja, et tarbija tajutav hindade tõus läheb millegipärast kardinaalselt lahku statistikast. Märtsis tõusid hinnad vaid 0,4%, ja see arv on aasta baasil. Samas oli tarbijate hinnang viimase 12 kuu hinnatõusule tervelt 9,2%!
Ehk saab suuri kääre selgitada kauba paanilise kokkuostmisega enne 1. maid. Marketites haaratakse lennult 25kiloseid suhkrukotte ja viimase hitina on ära os-tetud jämedam sool. Kui rahakoti kogu sisu on läinud suhkrule-soolale, siis tundubki, et hinnad on krõbedad.