Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Saku Õlletehas kolmekordistas esimeses kvartalis siidrimüügi
Tõus toimus tänu uute purgi- ja plastik-toodete turuletoomisele. Eesti siidriturg tervikuna on sama perioodi jooksul kasvanud 73 protsenti, 0,85 mln liitrile. Kogu 2003. aasta Eesti siidrituru mahuks oli 4,7 mln liitrit.
Aasta esimeste kuudega on ettevõte suurendanud oma turuosa 34 protsendini, aastal 2003. moodustas Kiss 25 protsenti siidriturust. Saku 2004. aasta eesmärgiks on 35 protsenti kodumaisest siidriturust.
?Põhihooaeg on siidril veel kevade-suve näol ees, kui turumaht tõuseb hüppeliselt võrreldes esimese ja viimase kvartaliga,? ütles Saku õlletehase kommunikatsioonijuht Kristina Seimann. ?Kuid tänavu aasta esimene kvartal on juba hüppeliselt suurem, võrreldes eelnenud aastaga.?
2003. aastal on Saku laienenud agressiivselt teiste jookide turgudel eesmärgiga mitmekesistada tulubaasi.
Saku Õlletehase tooteportfellis on siidrid kasumlikud tooted.