Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kallis kaup pole müügimehele argument

Ekke Lainsalu 13. aprill 2004, 00:00

Mida öelda siis, kui klient peab teie firma toodet-teenust liiga kalliks?

Kas te olete kunagi välja arvutanud madalama kvaliteedi hinna? Katkestuste hinna, kulutatud aja hinna, lisatelefonikõnede hinna, peavalu ja lisatööde hinna? Kui kalliks see võiks teile minna? Näete ise ? kõrgem kvaliteet tegelikult hoopis säästab teie raha pikemas perspektiivis!

Kui me oleksime odavamad, kas te siis tahaksite seda toodet või teenust?

Suurepärane, siis järelikult on teie seisukoht, et te tegelikult tahate seda. Vaatame koos, kuidas me saame seda teile võimaldada.

Mul on hea meel, et te mainisite hinda. See on meie teenuse ostmise juures kõige parem osa. Kui me jagame hinna kuude peale ära, siis on teie tegelik igakuine kulu oluliselt väiksem kui konkureerivate firmade teenust kasutades.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 14:21
Otsi:

Ava täpsem otsing