Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
General Motors suurendas mullu Hiinas müüki 70 protsenti
Aasta esimese kolme kuuga müüs USA autootja läbi mitme ühisfirma Hiinas üle 122 000 sõiduki.
Kuna turu keskmine kasvutempo ulatus umbes 45 protsendini, haaras firma turuosa oma rivaalidelt, eelkõige aga turuliidrilt Volkswagenilt, mille müük kasvas maailma suurima rahvaarvuga riigis vaid 5,5% ning oli 170 900 sõidukit.
General Motors alustas ambitsioonikate plaanidega Hiinas möödunud aastal, elustades oma partneri Shanghai Automotive Industry kahjumit toova ettevõtte ning võttes Lõuna-Korea Daewoolt üle mootoreid tootva tehase.
Möödunud aastal General Motors kolmekordistas Hiinas oma kasumi ja prognoosis selleks aastaks tootmismahtude 50% kasvu.
2003. aastal autode müük Hiinas kahekordistus, ulatudes kahe miljoni sõidukini. Sel aastal oodatakse kasvuks 30?40%.